Lucka 6

Kolla så juligt! Dock är detta faktiskt påsken som jag har kommit fram till. Här är det Daniels pappa som bygger i Åhus.
 
Se upp i backen!
 
 
Sen åkte jag vidare till Brösarp, där det blev traditionsenlig målning. Förr var det äggmålning men numera har vi anvancerat till tavlor.
 
Elin höll sig till påsktema. Fåglar på både tavla och i öron.
 
Min tavla. Vi såg också till att ta oss ut på konstrunda utanför huset som sig bör.
 
Rätt så likt julmaten jag visade i första luckan. (Nu blir jag hungrig igen.)
 
Sen kom jag tillbaks till Åhus och snön vräkte ner. Daniel och jag gick en fin promenad och reagerade inte så mycket på att det knakade en massa i skogen. Tills vi insåg att ljuden kom från stora snötyngda grenar som föll omkring oss. Vi skulle köra hem och fick då ganska bråttom därifrån.
 
Hemma i Malmö igen var det inte många spår av vinter, utan betydligt mer påskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0