Lucka 8

På klämdagen efter Kristi himmelfärdsdag var jag tydlgen ledig och det passade bra med en utflykt.
 
Av någon anledning som jag inte minns bestämde Daniel att det var Ystad vi skulle åka till. Och med vi menar jag mig själv, han själv och Kristofer. (I bild en katt vi träffade på, det är alltså inte Kristofer.)
 
En mysig liten stad med en hel del fina små butiker, denna till exempel (som vi inte var inne i). Fint namn!
 
Det fanns hundar med.
 
Vi såg oss omkring.
 
Myyyyysigt.
 
Vi hittade fika! (Och den där grädden på Daniels våffla borde han inte ha ätit, upptäckte han senare.)
 
Vi tittade in i kyrkan också.
 
Daniels kvarter.
 
Sen åkte vi hem med våra köp. Daniel köpte ett instrument.
 
Jag köpte sömndockor från Guatemala.
 
Och detta halsband, och lite till. Det var en fin dag! (Förutom det där med grädden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0