Lucka 10

Jag vet att jag avslutade förra luckan med höst, men nu får ni hänga med här för nu är det påsk! I bild en som är nöjd i ett soligt Åhus.
 
Vi tittade på fina saker och jag ångrar lite att jag tyckte att dessa blev för dyra.
 
Det studsades studsmatta.
 
 
Och det jagades ägg. 
 
Jag hade ju fyllt år och här blev jag firad av Daniels familj.
 
Sen åkte jag till Brösarp och blev lite firad där också.
 
Det målades pappägg.
 
Och framför allt målades det tavlor.
 
På tal om sniglar, här ser vi mitt konstverk.
 
Alla konstverk. Mamma vann (tavlan längst till höger), för naturligtvis är det en tävling.
 
Sen gick vi även ut på konstrunda i byn. Något sånt här ska jag försöka mig på nästa påsk tror jag. Lär ju vinna.
 
Vi råkade gå in i en skock labradoodles. (Men vad händer egentligen där i mtten?) Det var konstutställning i byggnanden där bak, vi gick in och tittade på tavlorna. Dörren stod öppen och plötsligt sprang en av hundarna in och sniffade lite på mamma innan den sprang ut igen. Det roligaste var att mamma inte märkte någonting. 
 
 
 
Hej hej!
 
Jag köpte inget. Men just nu känns det som det inte hade varit helt fel. 
 
Tack och hej från påskluckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0