Lucka 14

Jag hade en lucka med en del saker jag köpt, men det kan ju faktiskt vara lite kul med en lucka med saker jag fått också. Tänkte jag. Och här kommer den luckan.
 
På alla hjärtans dag fick jag rosor av min Daniel.
 
Denna söta vas fick jag av min kollega Sanna.
 
På tal om kollegor, fick denna tjusiga dinosaurie av min kollega Johanna. (Här tillsammans med lite katthår, gissar jag på.)
 
Ännu mer från kollegor! Denna klänning fick jag (köpa för en burk kattmat) av min kollega och rumskompis Pia.
 
Denna söta glasfågel fick Daniel och jag i 4-årspresent av svärmor.
 
Och sist men inte minst, min pappa smygdesignern och -finsnickaren fixade ihop denna fina LP-back till oss. (Jaha, nu blev det en så där ologiskt smal bild igen. Gillar inte det alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0