Lucka 15

 
Här kommer en allmän sommarlucka! (Inte i särskilt kronologisk ordning.)
 
Vi var förstås mycket i Åhus.
 
 
Det här var en fin kväll. (Var kollar Daniel?)
 
Med god mat.
 
Daniel la sten som ett proffs.
 
En kväll åt vi grillad pizza och bjöd in min syster. Trevlig kväll!
 
Alice gick en runda med oss på stranden.
 
Fotograf: Alice.
 
Harry blev klippt.
 
 
Jag blev också klippt. (Förmodligen var jag klippt även på första bilden i denna lucka och kanske i andra också, lite osäker på kronologin som sagt.)
 
En dag fick Daniel och jag besök av Kristofer och Renate som var på väg ut på road trip. Mycket trevligt besök och god mat på Rökeriet.
 
Mot slutet av semestern hängde Daniel upp oss på väggen och så åkte vi hem.
 
Och jag planterade om elefantöron på balkongen.
 
Varsågod för lite sommar så här tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0