Lucka 19

Hej och välkommen till födelsedagslucka nr 2! Förstår att ni har väntat på den.
 
I mars var jag bjuden på Alices 7-årskalas.
 
Det var färger i pastell och vår i luften.
 
På väg därifrån tog jag årets bild.
 
Ganska många månader senare, närmare bestämt fem, begav vi oss hit för att fira två andra. Det var Alice morfar som skulle fylla år och Alices lillebror Love hade just fyllt fyra.
 
De här två var för en gångs skull först på plats.
 
Vi var på Boulebar och först åt vi gott och sen spelade vi boule. Det var kul. Måttbandet åkte fram ganska ofta. 
 
4-åringen, game mode on. 
 
Sen var det dags för lite terapi för mig, åka båt helt enkelt. Vi åkte guidad tur på kanalen. 
 
Morbror Daniel och Love. Den mindre av dessa hade mycket att prata om under turen.
 
Svärföräldrarna och jag.
 
Det var en fin terapisession och varm var den också. 
 
P.s. Om det kommer fler födelseluckor? Ja, minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0