Lucka 5

Folk har fyllt år även i år. Först blev min kusin Filippa 25 och jag var bjuden. Även Filippas lille Ture var där förstås.
 
I februari var jag på kalas hos mina tre kusinbarn Alfred, Charlie och Klara. God mat och färgglada tårtor!
 
Sen fyllde Tures mormor 60 år och det ville både jag och min mosters syster fira. Det var alltså min moster som fyllde år. Min mosters syster är min mamma och det är hon som är på bilden med Ture.
 
Och sen fyllde min syster 40 år, tro det eller ej. Kolla in detta kakbordet! 
 
Jag gav henne bland annat detta armband gjort av Made by Essmo. (Det roligaste med denna är bild är att jag tydligen inte har några byxor på mig?)
 
Sen blev det sommar och då är det kalas för kusin Elof. Här kommer Filippa och Ture och en hund.
 
Oj, tre hundar!
 
Min syster var också där.
 
Och en liten trädgårdtomte som log och tänkte på snö.
 
P.s. Det kommer fler födelsedagar i kalendern. Fast inte allas födelsedagar. Så många luckor finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0