Lucka 8

Hej och välkommen till djurluckan denna andra advent! (Jag hoppas att ni ser en rörlig bild här ovanför.)
 
Med denna bild på en häger i Pildammsparken vill jag förvarna er och säga att det blir ganska mycket hundar och katter i denna lucka.
 
En suddig katt som älskar husses strumpor.
 
En varm stålhund från i somras.
 
Gott om plats. Det är bara en av dem som gillar detta, gissa vem.
 
"Skiter väl jag i!"
 
Några bi flyttade hemifrån i våras, så fint!
 
En sån modell. Agnes.
 
En till. Doris.
 
Två till. 
 
En som har det bra.
 
Några gånger i år har Doris lagt sig hos mig. Hon är verkligen Daniels katt och det är ovanligt att hon kommer till mig, så det känns speciellt när det händer.
 
Sommarskuggan?
 
Jag har träffat Harrys syster Moa i år! Här är hon hos Moas husses och mattes dotter Evelina som är min kollega. Jag hoppas Moa och Harry kan träffas framöver. Med lite tur kommer Harry inte skälla ut henne. Nedan bilder på Harry och hans föräldrar. Tyvärr finns Harrys mamma inte mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0