Lucka 11

Det blev påsk! (Och min födelsedagsbukett fick flytta ut på balkongen för Daniel tyckte att den väckte hans allergi.)
 
 Borsta katt på balkong.
 
Eftersom det var coronapåsk blev det även Malmöpåsk. Vid den här tiden löd rekommendationerna, förutom att hålla avstånd och tvätta händerna, att inte träffa riskgruppspersoner, vilket bland annat var alla över 70. Så vi höll oss hemma.
 
Efter några års spaning (från och till) på Tradera lyckades jag till sist fynda något, som blev påskpresent till Daniel och kom i denna lämpliga låda.
 
Daniels påskpresent! ("Åsa" i glas (rött) hänger redan på sovrumsväggen.)
 
Jag körde med more is more angående smyckena. (Och uppenbarligen var detta innan jag klippte mig.)
 
Jag var fin nertill. Leggingsen köpte jag också i år (fina med obekväm midja),
 
Påskmaten köpte vi från Söderholmens fisk i Malmö saluhall och den var mycket god.
 
Kristofer var vår gäst.
 
Vi tittade på The Ark som hade coronakonsert på tv.
 
Och min kusin Rasmus hade fått hoppa in som trummis!
 
 
Efterrätt!
 
Och lite spel. Det blev en fin påsk trots att den blev annorlunda. Vi gjorde det bästa möjliga av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0