Lucka 13

I dag blir det en Åhuslucka med lite bilder från när vi var där i april och i maj. Det är en sån frihetskänsla att komma till Åhus, mina axlar sjunker direkt och allt är bara tyst och lugnt.
 
I Åhus är det lättare att hålla avstånd, så där kunde vi träffa Daniels föräldrar lite tryggare. Harry har dock lite problem med att hålla avstånd ibland.
 
Titta så nöjd han är.
 
Harry gillar värme så han la sig där som en annan pinne.
 
Ibland vill även Harry vara för sig själv.
 
 
I maj åt Daniel och jag fish and chips utomhus på Åhus bryggeri.
 
 
Ljuset i maj. Daniel är där framme på cykel.
 
 
 
Vi kollade in det nya bygget på stranden.
 
Och så kramade jag lite träd, för i Åhus är skog och hav lika nära.
 
Ekorrar finns det gott om.
 
Jag hoppas ni får en fin tredje advent och Lucia!
(Ett erkännande: Jag får alltid googla om det är Lucia den 12 eller 13 december. Det är något som hänt de senaste åren, innan var det en självklarhet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0