Lucka 14

I slutet av maj var vi tillbaka i Åhus.
 
Daniel och jag körde och köpte blommor till vår lilla uteplats där.
 
Vi handlade inte där vi först tänkt, eftersom man där betedde sig som corona inte fanns.
 
Kanske kan tyckas onödigt att köpa en massa blommor till ett ställe man totalt är några veckor om året, men blommor höjer ju trivseln ytterligare. Får ju pynta där man kan, på vår balkong i Malmö får det inte plats lika mycket blomster.
 
Sen hämtade min syster mig i Åhus och jag kom äntligen till mina föräldrar på första gången sedan februari. Hurra!
 
Mamma och Elin.
 
Eftersom vi inte träffats och firat födelsedagar skedde nu födelsedagspresentutdelning till mig och Elin.
 
Syster och mammas tomatplantor.
 
När Daniel och jag sen skulle köra hem till Malmö igen hamnade vi bakom denna "corona trallere", kändes ju lite så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0