Lucka 16

I slutet av juni tog jag ledigt en måndag, det blev alltså en långhelg som inleddes i Åhus. Så här kommer lite Åhusbilder.
 
 
 
 
 
Harry och Chivas i skogen.
 
Ja, sen åkte vi hem på söndagen och cyklade till Daniels syster med familj i Limhamn. 
 
På min lediga måndag tog jag tåget till Lund och träffade Anna och Santos.
 
Anna och jag delade en mycket god pizza i stadsparken.
 
Santos fick ingen pizza. Innan pizzerna kom välte han bordet och vattnet som stod därpå. Så kan det gå! Det var också vad den lilla flickan (6 år typ) sa som kom och höll oss sällskap en lång stund och ställde en massa nyfikna frågor. Hon berättade att hon var där med sin mamma och mormor och jag kan tro att de tyckte det var skönt att få sitta och äta i lugn och ro en stund. Till sist blev flickan hämtad och vi kunde också äta i lugn och ro.
 
Hejdå från Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0