Lucka 18

I juli hade jag ännu inte fått semester, men vi åkte lite till Åhus ändå. Det här är del ett av två av allmänna sommarluckor.
 
Studsmattan plockades fram.
 
Jag tog promenader, och på just denna promenad förirrade jag mig lite.
 
Åhusbryggan.
 
Denna Karin Boye-dikt läste jag i juli och tyckte var fin. Kanske kan fungera som tröst till någon som precis som jag har svårt för vintermörkret?
 
Sommarbalkong.
 
Lite mer spel. Detta fick jag (begagnat) av min klasskompis Titti på mellanstadiet (tror jag det var). Tror knappt jag spelat det, men tog nu med det från Brösarp till Malmö och det var riktigt kul.
 
Mer spel, också kul.
 
Sen blev det till sist augusti, vilket för mig i år innebar semester! En dag min första semestervecka körde jag, Daniel och Kristofer till Smygehuk.
 
Vi hamnade på ett coronasäkert café.
 
Pojkarna åt räkmacka och jag denna otroligt goda sallad.
 
Sen tittade vi lite på omgivningarna innan vi körde hem igen. Fast först stannade vi i Höllviken och fikade, jag var dock så övermätt så jag bara smuttade på en juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0