Lucka 4

Nu ska ni få höra! Jag har inte varit särskilt social i år! 
Visserligen är jag ingen social person, men i år har det ju verkligen märkts att jag i vanliga fall faktiskt gör en del saker och träffar en del personer. Det brukar vara svårt att prioritera och få in allt i luckorna, men i år har det inte varit svårt att få plats.
 
Detta är den sociala diverseluckan för 2020.
 
I januari gick Daniel och jag på bio med Love. Det lutar mot att det blir årets enda biobesök. Vi såg Pelle Svanslös. Slutet var lyckligt.
 
Sen spelade vi Bingolotto några gånger med nyårsgänget, eller delar av det, för vi vile bli rika, men det blev vi inte.
 
En annan Bingolottobakelse.
 
I juni kunde man vara lite social utomhus i Limhamn.
 
Där i Limhamn är jorden så bra så solrosorna blir till träd.
 
I september bjöd vi in Kristofer på vegansk Oktoberfest. Detta är alltså en vegansk schnitzel som Daniel gjort och den var utsökt.
 
Ett litet hopp fram till adventsmys.
 
 
Slut på sociala diverseluckan!
Jo, jag har varit mer social trots allt, men på ett lite mindre diverse vis. Det kommer alltså mera. Vanligtvist när jag gör denna kalender blir det uppenbart att jag gör samma och likadant varje år. I år är det ju mycket som är annorlunda, och det gäller även till viss del vad jag gjort i år. Eller kanske snarare vad jag inte gjort.
 
Annorlunda betyder inte bara sämre, men jo, ändå främst sämre. Jag är ingen social person, jag gillar hemma. Men jag mår heller inte bra av att inte göra saker, så jag är rejält trött nu på att hela tiden behöva tänka efter och behöva avstå saker på grund av pandemin. Jag hoppas nästa års kalender innehåller lite mer av det vanliga och att jag kommer få lite mer svårt att få plats med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0