Lucka 5

En solig dag i februari tog jag tåget och bussen till mina föräldrar. Så som man gör när allt är normalt.
 
Mamma och jag gick en runda i skogen.
 
Och fotograderade med våra mobiler.
 
Mamma gjorde "kyndlor" (en kyndel - många kyndlor), eftersom det var i närheten av kyndelsmässoafton. Ja, mamma har kommit själv på det där med kyndlor. Äntligen fick jag smaka! Mycket gott minns jag. Egentligen är det petits-choux om jag förstått det rätt.
 
På söndagen denna helg fyllde min mosters man Pelle 65 år och vi körde dit. I bild också Pelles barnbarn Ture, är de inte lite lika?
 
Tures mamma, Pelles dotter, min kusin Filippa.
 
Äntligen! En bild på min pappa! Här tillsammans med hans bästis Ture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0