Lucka 6

Här har vi glammiga Åsa. Vad är det nu som händer?
 
Jag förstår om vissa av er tappar andan nu. Är det inte 2020? Vad är det där för himla kö? Det hade börjat höras en del om ett virus i Kina, som hade lämnat Kina dessutom. Men ställa in Melodifestivalen? Nej, det verkar väl onödigt? Ja, det var nog inte ens tal om det i detta läget.
 
Det var genrepet till Melodifestivalen vi var på. Alice blåser upp en ballong och i bakgrunden ses hennes mamma Joosefin. (Och annat folk som sitter närmare än 2 meter.)
 
Alice och jag.
 
Gulp vad mycket folk!
 
Tre stycken osminkade programledare. Jag minns inte så mycket av vad som hände på scen, men det var roligt att vara med.
 
Inte heller finalen i Melodifestivalen ställdes in fast det då hade hunnit bli mars. Men Eurovision ställdes förstås in. 2020 var officiellt inställt och från och med nu är min bloggkalender coronaanpassad, så långt det varit möjligt.
 
Hoppas ni får en fin andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0