Lucka 9

Det finns inte så mycket att visa från min födelsedag. Det var en måndag (vilket passar bra för jag är född en måndag) och jag jobbade. Men jag vill minnas att det kändes rätt så okej ändå. När jag kom hem fick jag en bukett och presenter av Daniel och så lagade han god mat till mig. Jag hade även fått två vykort. Eller tre kanske?
 
Presenter!
 
Det kom ett fint kort från Petra i Dalarna.
 
Min snälla moster skickade en present till mig! (Lite i efterskott ser den uppmärksamma, jag fyller år i april och Bingolotten är för en söndag i maj.)
 
Fin klämma! Fin frisyr!
 
Ett tag senare, när jag till sist träffade mina föräldrar igen, fick jag bland annat broschen i bild (som mamma vann av Made by Essmoo!).
 
En till försenad present, från Daniels syster med familj. (Var boken är just nu vet jag faktiskt inte, jag lånade ut den på jobbet och sen lånade någon annan den och någon kanske står i kö också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0