Lucka 1

Tut tut, nu kör vi ut på år 2020:s julklappsrunda!
 
Jag var också med.
 
Där borta har jag firat många jular för där bodde mormor och morfar. Nu bor en kusin där.
 
Första dörren vi ringde på öppnades av en julig Klara. Klara är mitt kusinbarn.
 
Hej hej släkten! Det bästa med denna bild är Pernillas och Klaras minspel.
 
Den andra och sista dörren öppnades av min moster.
 
Och en hund.
 
Filippa och Tea var också där.
 
Och Elof, Robin och Ture, alla i fina jultröjor.
 
Min bror var också med.
 
Sen körde vi hem till Brösarp igen.
 
Det var alltså julafton, jag vet inte om jag sa det? Hur som helst, det var det och det delades ut julklappar och jag tog kassa bilder.
 
Alla hade varit snälla.
 
Dagens avslutades genom att titta på (och fotografera) månen via Isaks teleskop. 
 
 
P.s. Om ni nu undrar var ni har hamnat så är detta alltså min årliga julkalender. Den handlar om vad jag gjort i år, vilket inte är så mycket. Så om ni inte vill veta vad en medelålders kvinna har hittat på så föreslår jag att ni inte tittar in igen, för ni kommer bara reta er på mig och må dåligt och så och det vill jag inte att ni ska göra så här nära jul.
 
För övrigt var det rätt nära att det inte blev någon bloggkalender i år då jag inte mått så bra. Jag brukar börja med att sätta ihop kalendern i oktober och känna mig stressad. Nu är det de sista dagarna i november men jag känner mig ändå rätt så chill. Det löser sig eller så gör det inte det. Tack till er som fortsätter följa denna kalender.

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2021-12-01 @ 21:00:19
Postat av: Anonym

Klara och jag är båda teaterapor. Men Klara gillar att vara med på bild. Jag mest ett år efter, då man kan skratta åt bilden.

Svar: Fint att du gillar att vara på bild ett år efter, detta är verkligen en kalender för dig (åtminstone den här luckan) :)
Åsa

2021-12-01 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0