Lucka 9

Jag inser att jag kört med falsk marknadsföring. Fem firarluckor påstod jag. Detta är ingen firarlucka. Det är bara en lucka. Men bilden ovan däremot måste ju vara årets bild nummer två däremot. (Jag visade ju er årets bild i lucka 2.) Pappa tvättar Elins bil och hon står på säkert avstånd. Pappa är klädd i samma praktiska overall samt mössa som han haft sedan 80-talet eller kanske till och med 70-talet?
 
Elin hjälpte förstås till lite.
 
Detta tror jag är påskdagen och jag tror att vi kan kalla denna lucka för promenadlucka. Jag tror jag kommer låta bilderna tala för sig själv rätt så mycket i denna lucka. Och just det, i denna lucka är det bara kamerabilder (till skillnad från mobilbilder). Men det är ett undantag.
 
 
 
 
 
 
 
Talldungen.
 
 
Ny dag (tror jag i alla fall, min kamera och dator ljuger något om datumen), ny promenad, lite nya promenadkompisar.
 
 
 
 
Tack och hej från denna lucka som inte alls var en firarlucka. Men i morgon! Då blir det lite mer firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0