Lucka 13

Jag vet att bilden ser lite vintrig ut, men här är det precis innan midsommar och för mig innebar detta även semester.
Så tidigt har jag nog aldrig förr haft semester.
 
Daniel köpte en sele till katterna och de ville förstås gå ut hela tiden i Åhus när de insåg att det var möjligt.
 
Fotbad.
 
Kristofer var med oss i Åhus. Sommaridyllisk bild för mig.
 
Daniel, Kristofter, Anna och jag åt gott på midsommarafton och svärmor hade bakat en somrig tårta till oss innan de åkte till sitt firande.
Detta var faktiskt både min första och sista midsommar i stugan.
 
Mådde tyvärr inte riktigt toppen men det var fint ändå och min klänning var ny och fin.
 
Så himla mysigt.
 
 
Jaha, en sån där smal bild igen... Daniel är ute och går med Doris.
 
När ni läser detta är det Luciadagen. Midsommarlucka på Lucia. Det passar bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0