Lucka 14

Vi kör vidare med sommaren. Lite blandade bilder i denna lucka, men i kronologisk ordning.
Här i ännu en hyrbil på väg mot Åhus. Världens mest utdrana farväl.
 
En kväll kom en labradoodle förbi och hälsade på Doris.
 
Alice och hennes mormor på väg till havet. Kanske var det den gången jag badade med Alice.
Jag brukar bada cirka två gånger per år. Detta lilla dopp var nog en av de bästa stunderna denna sommar.
 
Tillbaka i Malmö på blommig balkong.
 
Och tillbaka i Åhus.
 
 
Pizzakväll!
 
Efter pizzan gick vissa av oss en promenad. Alice och jag planerade en husbilssemester som hon och jag ska göra med våra hundar när hon har tagit körkort, för det blir ju hon som får köra.
 
God mat.
 
Daniel och jag var ute och åt med Daniels syster Joosefin med man Per.
Nykteristen jag blev bjuden på detta goda.
 
Och så åt vi god mat.
 
Hejdå från mig och Love och denna sommarlucka. I morgon blir det mer sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0