Lucka 17

Låt oss fortsätta med sommaren. Vi åkte ju lite hit och dit.
Här en efterrätt på en restaurang i Malmö. För en gångs skull orkade jag efterrätt.
 
Ytterligare en sväng till Åhus, med sorglig tömning av stugan.
Här med bilen full av Daniels serietidningar.
 
Jag blev lämnad i Malmö med serietidningarna och Daniel och hans pappa som hjälpt till åkte tillbaka till Åhus.
Att jag inte följde med tillbaka var att min semester var slut. Jag fick således fixa mat själv, då ser det ut så här.
 
Jag och djuren fick finpost av en Internetkompis.
 
Och jobbet bjöd på glass som matchade både nyckelband och dammvippa.
 
På tal om att matcha...
 
Efter jobbet en dag höll Anna Ternheim på att soundchecka i Pildammsparken.
Det regnade men jag plockade fram sittunderlaget från min Kånken så rumpan höll sig torr medan jag lyssnade en stund.
 
Ett restaurangbesök igen.
 
Och sen till sist kom den, sista helgen i stugan.
 
Är så glad att jag tog denna bild men det kommer dröja innan jag ser den utan att bli ledsen.
 
Vi försökte ta hem lite av den fina hortensiabusken som växte in på "vår" del av däcket, men det har inte gått så bra tyvärr.
 
God mat på Åhus gästis (där jag aldrig ätit förut) medan tusen flugor flög runt oss.
 
Och sen hem till balkongen och en slags tomhet.
 
Soffan som ju förut stod i Åhus. Inte så mycket till tröst.
 
Vi var ute och åt mat igen. Inte helt lätt då jag inte mådde så bra, och därmed var/är jag inte det roligaste sällskapet heller.
 
Love fyllde år och Daniel hittade en rolig bilbana till honom.
 
Kommer ni ihåg att jag skrev att vi köpt en räv med lysande ögon men att jag inte hittade bilden?
Här är den ju!
 
Ja, det får bli slutet på den här luckan. Och nu är det slut på sommarluckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0