Lucka 24

Välkommen till sista luckan. Här är Daniel och jag på väg till hyrbilen för att köra mig till mina föräldrar.
 
Hejdå Malmö! 
 
När vi kört en halvtimme kom detta sms. En halvtimme tidigare och min mosters julklapp hade varit klar. 
 
Det var vintrigt en stor del av vägen.
 
Sen var vi framme i Brösarp och granen. Daniel stannade en stund innan han körde hem med julklapp och lussebulle.
 
Mamma och jag gick ut och kollade in julskyltningen. Eller mest gick vi ut för att handla mat. 
 
Julgranen åkte fram i dockskåpet med.
 
Dan före dopparedan (i går alltså) tog mamma och jag en promenad.
 
Det blir en vit jul!
 
Små söta granar.
 
 
 
 
 
Vi handlade mat igen och sen var det mörkt.
 
 
På kvällen kom mina syskon och det blev Bingolotto med min bror. Vi vann lite 100-lappar och ny lott. 
 
 
Med denna lucka 24 med bilder från 23 december, på bland annat snö, vill jag önska er en riktigt god jul! Tack för att ni öppnat mina luckor. Välkommen tillbaka nästa år om ni undrar hur det gick.
 
God Jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0