Lucka 18

Det här är den sociala luckan. Det har ju varit socialt i andra luckor med, men detta är lite mer blandat socialat innehåll.
Vi har till exempel spelat en del spel.
 
Det här är Danel och hans mamma (fast tvärtom) när vi firade hennes födelsedag i januari.
 
En kväll var vi barnvakter. Vi åt pizza och jag och Alice spelade Monopol.
Jag förlorade stort vill jag minnas.
 
Alla hjärtans dag är kanske inte så socialt men jag blev glad för denna present.
 
Vi åt på grekiska restaurangen Akropolis.
 
Jag drack god och fin cider och vi spelade spel igen.
 
Fish and chips med äppelmust med Daniel och Kristofer. Minns inte namnet på restaurangen.
 
Jag tog tåget till Lund en dag i maj och fikade hos Anna.
 
Vi hälsade på Daniels föräldrar i Limhamn och tog en promenad.
 
Vi var i Åhus mors dag-helgen och min mor och far kom och hälsade på.
 
Mamma fick en present. Och jag hade förstås gjort kortet helt själv.
 
Daniel väntar. 
(Här hade jag tillfälligt någon konstig inställning på mobilen, därför så smal bild.
Jag har helt slutat vara teknisk.)
 
I väntan på mat. Det här är dagen efter min andra vaccindos, så jag hade inte sovit så bra på grund av ont i armen.
 
God mat på Siesta på Gamla väster.
 
Vi hade oktoberfest och Daniel bjöd mig och Kristofer på vegansk schnitzel.
Kristofer hade köpt god dricka till mig.
 
Efterrätt hos Daniels föräldrar en helt annan dag.
 
Vi körde till Brösarp och firade mamma på hennes födelsedag i början på november.
 
Första advent med lite adventsfika. (Ja, den bästa bilden blev en bild på en bild.)
 
Vi fick denna fina bukett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0