Lucka 6

Även i år har jag köpt saker. Det är svårt att låta bli, även om jag köper färre saker än genomsnittet för SÅ svårt har jag inte att låta bli ändå. Fast denna köpte jag nog redan på slutet av 2020.
 
Jag köpte nya vinterskor (från Kavat) eftersom mina gamla var lite för tunga för min rygg.
Ja, jag är extremt otränad.
 
Det här är en födelsedagspresent till mig från mig.
 
Ny toaletthylla och lite senare fick jag en likadan fast större till smink etc.
 
Vi köpte nya kuddar.
 
Köpte en LED-lampa till balkongen. Vi köpte även en räv med lysande ögon, men hittar inte bilden på den nu så ni får föreställa er den.
 
Vi köpte en ny köksblandare som Daniel installerade som ett proffs.
 
Jag har köpt en del kläder från Tradera. Bland annat denna klänningsjeansskjorta med knappar som verkligen inte vill vara knäppta.
 
Jag köpte denna klocka för pengar jag fick i födelsedagspresent av mina föräldrar. Den berättar att jag har för lite djupsömn och sen tjatar den på mig att jag måste röra på mig och dricka vatten. Men till störst del tycker jag om den.
 
Vi tog hem vår 20 cm bredare säng från Åhus och fick därför köpa nya garderob för den förra var för djup.
Det blev mycket bra!
 
Jag köpte en värmedyna till katterna, men jag har själv använt den mest.
 
Jag köpte mig ett par svenska inneskor från Ulle och nu kan jag inte vara utan dem.
 
Jag köpte nya Nike Air Max. Bästa skorna för en ledsen rygg.
 
Jag köpte en liten gran!
 
Daniel fick Lego av mig i födelsedagspresent.
 
Jag beställde en fin kofta.
 
Och så en hög med lite blandat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0