Lucka 7

Hej och välkommen till del 1 av 5(!) av mitt 40-årsfirande. 
 
Det var påsktid, jag tog semester och vi åkte till Åhus. Har har svärmor dukat i rosa för att fira mig och Alice som fyllde 9 år.
 
Jag fick rosa dricka.
 
Daniels syster hade gjort utsökt förrätt.
 
Detta var också utsökt, jag tror att det var Daniel som var kocken.
 
Alice fick presenter.
 
Och jag med.
 
Dessutom fick jag en lyckokaka som innehöll en lögn. Det står att jag ska behålla lugnet och att jag är i toppform. Lögnen är att jag var/är i toppform och det där med att behålla lugnet skulle visa sig var en uppmaning svår att leva upp till (inte just denna helg kanske, men under året överlag).
 
Så här såg jag ut (39 år i någon dag till).
 
Dagen efter såg jag ut så här.
 
Love och Chivas.
 
Daniel njuter av vårsolen.
 
Välkomna tillbaka i morgon, då blir det fortsatt firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0