Lucka 8

Då så, del 2 av 5 (eller ja, 5 kanske är att ta i nu när jag tänker efter) av 40-årsfirande. Och påskfirande förstås. Denna lucka äger rum i Brösarp och här stter min syster Elin och deltar i familjens tavelmålartävling. Japp, man behöver inte fira med barn för att göra sånt.
 
Jag gick ut starkt.
 
Här sitter de med bara armar i uterummet, så det måste ju vara hyfsat varmt. Men det var ju april, så vädret kan ändras.
 
Pappa och Isak diskuterar förmodligen en kamera eller något.
 
Se så påskig min tavla blev.
 
Utställning inför omröstningen. Jag minns inte vem som vann.
 
Detta var alltså påskafton.
 
Men naturligtvist var jag inte färdigfirad! Min moster hade lämnat detta paket, som innehöll fler paket. Att öppna presenter blir man aldrig för gammal för skulle jag tro.
 
Presenter från alla som firat mig hittills.
 
Så klart spelade vi spelen jag fick.
 
Det var jag hade från denna andra firarlucka. I morgon fortsätter vi i Brösarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0