Åsa assar: Två vänner och ett kalas

För ett litet tag sen hade jag främmande, ska ni tro. Fast de var rätt bekanta, ända sedan gymnasiet, och då främst från och med andra året. Och jag bjöd på det här!
 
Dessutom fick (och gav) jag presenter, eftersom det var ett försenat födelsedagskalas. De här rosa fluffiga fick jag bland annat, och de har suttit på mina fötter sedan dess.
 
Det blev klackarna i taket ganska fort, då en av gästerna slängde av sig sin klänning.
 
Vilka var det då som var här? Jo, det var de här! Vad säger ni, lite oklart? Ballongtjejen är Anna och hon är inte så förtjust i att synas på nätet. Fokus ligger annars på henne i den här bilden, därför är Markus där bak lite suddig. Anna har presenten hon fick av mig runt halsen, och på sig har hon den klänning jag köpte för ett tag sen som var lite för stor. Anna köpte den av mig med motiveringen "den kan vara bra att ha". Den var lite stor på henne också, men klädde henne betydligt bättre.
 
Vad hängde då runt halsen? Jo, en sån här! (Dålig instagrambild, ja.) Fast detta är mitt halsband, men Anna har ett likadant. Silver och handgjort och jag har på mig det nästan alltid. Det är gjort av den duktiga Marie Clair!
 
Fint!
 
Okej, nu spårade jag ut lite här (ovanligt!). Men vilket fint kalas det var. Jag är glad att jag har så fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0